Konsultacje
Uczestnicz aktywnie w życiu Zabrza. Wyraź swoją opinię wypełniając ankiety w Konsultacjach społecznych.

Badanie oceny zadowolenia klienta z usług Urzędu

Szanowni Państwo, zwracamy się z prośbą o wypełnienie anonimowej ankiety dotyczącej jakości obsługi świadczonej przez Urząd Miejski w Zabrzu. Wszystkie uwagi i wnioski posłużą doskonaleniu naszej pracy oraz zapewnieniu wszystkim mieszkańcom efektywnej i profesjonalnej obsługi.

1.

Proszę o wskazanie daty załatwienia przez Pana/Panią sprawy w Urzędzie Miejskim w Zabrzu.

Pytanie jest obowiązkowe
2.

Proszę o wskazanie nazwy Wydziału/Biura Urzędu, w którym była realizowana sprawa. (Jeżeli życzą sobie Państwo jest możliwość wskazania konkretnego pokoju, numeru stanowiska w Sali Obłsugi Klienta, osoby, numeru telefonu).

3.

Rodzaj sprawy, z którą zwrócił/a się Pan/Pani do Urzędu.

Pytanie jest obowiązkowe
4.

Proszę o podanie formy kontaktu z Urzędem.

Pytanie jest obowiązkowe
5.

Czy jest Pan/Pani zadowolony/a z jakości usług świadczonych przez Urząd Miejski?

Wybierz 1 odpowiedź(i)
6.

Proszę o podanie przyczyny zadowolenia lub niezadowolenia z jakości usług świadczonych przez Urząd Miejski.

7.

Czy zauważył/a Pan/Pani w ostatnim czasie zmiany w jakości pracy i funkcjonowania Urzędu Miejskiego?

Wybierz 1 odpowiedź(i)
8.

Jeżeli zmieniło się coś na lepsze lub gorsze to proszę o wskazanie co się zmieniło.

9.

Czy informacje udzielone przez pracownika były dla Pana/Pani zrozumiałe, pomocne i wyczerpujące?

Wybierz 1 odpowiedź(i)
10.

Jakie czynniki Pana/Pani zdaniem mają największy wpływ na jakość załatwianych spraw w Urzędzie?

11.

Czy bez problemu trafił/a Pan/Pani do właściwego pracownika załatwiającego sprawę?

Wybierz 1 odpowiedź(i)
12.

Jeżeli miał/a Pan/Pani problem z trafieniem do właściwego pracownika, proszę o wskazanie powodu.

13.

W jaki sposób doowiedział/a się Pan/Pani gdzie i jak załatwić sprawę?

14.

Czy wnioski, formularze dedykowane danej sprawie są wg Pana/Pani łatwo dostępne (łatwe do odnalezienia na stronie Urzędu lub w budynku, zostały udostępnione przez pracownika)?

Wybierz 1 odpowiedź(i)
15.

Czy wnioski, formularze dedykowane danej sprawie są wg Pana/Pani czytelne (odpowiedni format dokumentu w wersji papierowej/elektronicznego, odpowiednia ilość miejsca na druku, czytelna wielkość tekstu)?

Wybierz 1 odpowiedź(i)
16.

Czy wnioski, formularze dedykowane danej sprawie są wg Pana/Pani zrozumiałe (napisane prostym językiem, zawierające komentarze ułatwiające wypełnienie?

Wybierz 1 odpowiedź(i)
17.

Czy wnioski, formularze dedykowane danej sprawie są wg Pana/Pani pomocne?

Wybierz 1 odpowiedź(i)
18.

Metryczka:

Wybierz 1 odpowiedź(i)
19.

Przedział wiekowy:

Wybierz 1 odpowiedź(i)
20.

Wyszktałcenie:

Wybierz 1 odpowiedź(i)